Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:
In scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.
Plata se poate face:
In momentul de fata nu exista posibilitatea de a achita produsele in rate!
Plata se poate face:
Termenul de garantie pentru produsele achizitionate este de 1 ani, incepand cu data cumpararii acestuia acordat la punctul de lucru FAMILY NATURE GARDEN S.R.L. Tautii de Sus , Baia Sprie , Margaretei 18 , Maramures.
Toate produsele vandute pe pe acest site, sunt produse noi, insotite de acte fiscale si se incadreaza in cerintele privind garantiile. Conform OUG 21/1992 (rep) si Legii 449/2003 modificata, garantia legala de conformitate pentru persoane fizice este de 2 ani de la data vanzarii produsului cu exceptia cazurilor in care durata medie de utilizare a produsului este mai mica de 2 ani. Durata medie de utilizare a produselor comercializate pe acest site este de 12 luni, iar in consecinta perioada de garantie este de 12 luni. In cazul nefericit al problemelor de service, va stam la dispozitie cu servicii de reparatie pentru produsele tale, atat pe durata garantiei, cat si post garantie (contra cost). In cazul solicitarii garantiei, vom interveni in termen de 15 zile calendaristice de la data la care am fost notificati, aducand la conformitate produsul in primul rand prin reparare utilizand doar piese noi, apoi prin inlocuire sau rezolutiunea contractului daca nu este disproportionata, daca celelelte masuri reparatorii nu au putut fi realizate, in fiecare caz fara plata. Garantia este prelungita cu perioada de timp ce produsul a stationat in service pentru reparatii. Dvs in calitate de consumator trebuie sa ne informati despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care ati constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. La solicitarea acordarii garantiei pentru un produs, este necesar sa prezentati: produsul cu toate accesoriile incluse, certificatul de garantie plus copie dupa factura/deviz aferent instalarii intr-un service autorizat RAR.
Nu sunt considerate defecte monitoarele care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate i nternational ISO 13406-2 clasa II -garantia nu acopera si datele stocate pe produsele care permit stocarea acestora -garantia NU acopera incompatibilitatile aparute intre calculatorul autoturismului (CanBus : pe care urmeaza a fi montata unitatea multimedia GPS) si calculatorul (CanBus) unitatii multimedia GPS. Aceste tipuri de incompatibilitati de software nu pot fi cunoscute de catre vanzator (deoarece variaza de la un autoturism la altul), asadar acesta nu poate fi tras la raspundere pentru acest lucru.
-la unitatile cu sistem de operare ANDROID garantia NU acopera (vanzatorul nu raspunde pentru aceste lucruri) modificarile, update-urile, instalarile de softuri incompatibile cu unitatea, ca urmare aceste programe instalate ulterior duc la functionari anormale ale unitatii.
-produsul sa fie returnat la vanzator cu posibilitatea de verificare colet inainte de ridicare (costul transportului va fi in sarcina cumparatorului) In caz de neindeplinirea conditii, coletul nu va fi ridicat / acceptat ca retur.
Comenzile se pot plasa si telefonic, prin e-mail sau prin WhatsApp totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.
In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati telefonic in cat mai scurt timp si sa precizati numarul si datele comenzii pe care il puteti regasii in e-mail ul de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii.
In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau contactati-ne telefonic.
Costurile implicate cu returnarea produselor care fac obiectul garantiei sunt suportate de catre client. In cazul in care un produs se defecteaza in termenul de garantie contactati-ne telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi coletul.
In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in 14 zile de la data achizitionarii suportand costurile de returnare. De asemenea este indicat sa ne anuntati telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi produsul respectiv.
Conform legislatiei in vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vanzare la distanta, se poate opta pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 in termen de 14 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!